Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten en geschillen

Heb je een klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (webshop@jeansgek.nl) of telefonisch (0226-358731) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

© 2016 - 2025 Jeansgek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel